Alicias Farmor 60 år!

Alicias farmor fyller år och det firas lite med en familjemiddag på Stockholm Tapas. Jag skriver lite eftersom det stora firandet kommer i september då Gustavs föräldrar har bestämt sig för att bjuda med hela familjen till Spanien för att fira riktigt ordentligt! Hel sjukt generöst och det ska bli så underbart kul!
Egentligen skulle vi ha åkt nu i Mars men dem tyckte det var bättre om Alicia var lite större samt att hon hunnit få fler vaccin om vi avvaktar med resan tills hon ör 7-8 månader iaf.
 
Innan middagen hängde vi lite hemma hos farmor och farfar, då farmförallt med Freja som är otroligt övervakande av Alicia. Det är så gulligt att hon har förstått att Alicia "tillhör" mig så när jag lämnar rummet så står hon och gnyr för att jag "lämnat" människovalpen, helt förtvivlad över att jag inte varje sekund håller i bebisen.
 
(vill tillägga att bilden är stagead och att Alicia aldrig får vara nära så stor hund eller någon hund för den delen själv.)
 
Återigen så var Alicias humör lite oklart, men det är så otroligt gulligt när hon håller på med så många uttryck i sitt lilla lilla ansikte <3
 
Tupplur innan vi åkte Taxi för första gången! Gick super!
Sover barnet får mamman försdrink, det är sen gammalt 👌
 
Vår lilla Familj <3
 
Alicia hängde i vagnen medan vi åt, återigen med sina miner...😂
 
Sangria till mamman 👌
 
Jag försökte ta bild på alla maträtter, men det var så got att jag tillslut inte orkade hålla på och bara åt istället😅
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0