Vi har köpt hus!

Helt sjukt! Vi har kikat lite på hus nu när bebisen är påväg, det känns som ett naturligt steg. Sen dök det upp! Möjligheten som man bara får om man har tur! Den 29/11 så blir vi husägare till ett litet hus på 72+22kvm på en stor toms på ca 2600kvm i Stenhamra, Ekerö. Vi har stora planer för framtiden med vårt köp, om vi har turen med oss så kommer vi stycka tomten och bygga ett helt nytt hus! Helt sjukt, det känns inte som att jag pratar om lilla mig. Jag försöker fortfarande ta in att jag är gravid och nu så hör jag mig själv prata om styckning och husbygge, det känns jättekonstigt, men jag känner mig så lyckligt lottad! Vilken möjlighet vi har fått! :D

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0