2,5 år senare och en examen rikare

 
Jag har inte skrivit på  2,5 år nu, men jag tänkte börja igen. Jag vill ju ha bloggen för att själv kunna gå tillbaka och minnas vad som hänt, därför komer jag också att skriva om de större händelser som skett sedan senaste inlägget.
 
Mitt sista inlägg var min sista dag i thailand, med stor förväntan flög jag hem och jag visste att jag hade så mycket att se fram emot. Varför jag inte fortsatte skriva när jag kom hem var för att det vart full fart med vår C-uppsats, det var så groteskt mycket att göra och jag skrev och läste så otroligt mycket att jag inte hade lust att skriva ett enda ord till. Men vi blev klara, vi blev godkännda och därmed tog jag en Filosofie Kandidatexamen i Företagsekonomi. Jag vet inte varför ett papper kan ha en så stor mening, men jag är otroligt stolt över mig själv som tagit en examen!
 
 
 
 
Bild från vår examenmiddag i Gävle
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0