We're up all night to get lucky ✌️

I lördags så kände jag mig bättre och åkte upp till Caoe Sienna för att relaxa lite ☀️ Va bara i solen en liten stund för att inte tänja på gränserna och bli sämre igen... Men bada gjorde jag! 😁 Älskar de! 💛
Sen vart det pluggläsning i skuggan 📑

Sen vart de mer plugg, har missat lite i veckan när jag varit sjuk så tänkte ta igen lite.📒 Tog en redbull när klockan va fem på eftermiddagen ungefär, stoooort misstag! Kunde inte somna för fem öre sen! 👀 Klockan blev två, fyra, sex på morgonen! Då tänkte jag att nu får jag fan inte plugga mer! Så jag avslutade de jag höll på med (ytterligare 30min) för att sedan tvinga mig själv att lägga mig ner och blunda! 💤






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0