Ge mig bensin!! đŸ˜©

Det Ă€r nĂ„got fel pĂ„ detta land! Jag började Ă„ka pĂ„ reserven för tre dagar sen men tĂ€nkte mest att ja ska tanka pĂ„vĂ€gen nĂ€sta gĂ„ng jag skulle upp till Cape Sienna eftersom macken lĂ„g pĂ„ den sidan. Men mackjĂ€veln har varit stĂ€ngd i fyra dagar sĂ„ jag har inte kunnat tanka! SĂ„ idag sĂ„ chansade jag pĂ„ att bilen skulle rulla till ett skjul dĂ€r dem har en manuell pump för mopeder för att tanka 🙈

Skillar om jag sjĂ€lv fĂ„r sĂ€ga ✌

SĂ„ nĂ€r jag vĂ€l hade lite bensin i bilen sĂ„ tĂ€nkte jag att nu kan vĂ€n macken Ă€ndĂ„ inte ha stĂ€ngt fortfarande, sĂ„ jag Ă„kte förbi och visst fan hade dem stĂ€ngt, jag sĂ„g en skylt denna gĂ„ng och stannade i ren ilska för att gĂ„ ut och lĂ€sa den 

Sista mars... Hur fan ska ja klara mig tills dess liksom? FĂ„r typ tanka pĂ„ manuella stationen för dubbla priset för att kunna pla ivĂ€g nĂ„gra mil och tanka för att sen Ă„ka tillbaka... Logik... 🙈

Aja nĂ€r jag Ă€ndĂ„ va ivĂ€g sĂ„ handlade jag lite pĂ„ Big C, matbutiken hĂ€r i Kamala, och sen tĂ€nkte jag stanna pĂ„ mitt vanliga matstĂ€lle och köpa min phad thai, men ne, dĂ„ hade dem ocksĂ„ till min förbannelse stĂ€ngt... Vad hĂ€nder!?! Ge mig mat förfan! Och inte har jag bensin till att vĂ€nda för att Ă„ka och handla nĂ„gon annan stans... Aja, bara att ta nĂ„got annan stĂ€lle lĂ€ngst vĂ€gen dĂ„... Hade ingen aning om de fanns nĂ„got Ă€tbart lĂ€ngst vĂ€gen, men det Fick bli grekiskt 😄 

Mums! 😋



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0