Cabelskii 😁

IgĂ„r Ă„kte vi tio stycken till cabelskiin, laddade upp med en lunch och sen sĂ„ drog vi pĂ„ oss flytvĂ€starna och började 👏 fan vad svĂ„rt de Ă€r! Ramlade pĂ„ alla möjliga sĂ€tt och fick ett tiotal kallsupar, vatten överallt, bikiniernas flög och fan vad ont det gjorde ibland, men jag skulle fan i mig upp! Gick över till en mindre bana dĂ€r dem starar mjukare och dĂ„ gick de jĂ€ttebra! Körde hur bra som helst dĂ€r och de va sjukt kul! Men den gick bara rakt fram och sen rakt tillbaka. Jag ville ju Ă„ka stora banan! Jag kom upp men man mĂ„ste inleda med en lĂ€tt vĂ€nstersvĂ€ng och dĂ„ ramlade jag hela tiden 👎 aja tillslut tog jag kneeboarden och körde första gĂ„ngen ett varv och andra gĂ„ngen tvĂ„ ✌ JĂ€vlar vad jobbigt det va! 
 
Jag kom ivÀg en bit iaf innan jag ramlade 
 
Suddig bild men men, kneeboard va faktiskt sjukt kul ocksÄ! Och jobbigare Àn man tror!! 
 
Det va en jÀttesöt hund som tillhörde en av Àgarna av parken, hon Àlskade att bada! Hon hoppade Àven i vattnet sÄ fort hennes matte eller husse lÄg i vattnet och simmade ut och hjÀlpte dem in med wakeboarden, sÄ söt! Hon fick Àven Äka med nÄgra varv!
 
 
 
Jag har klippt ihop de filmer vi har frÄn dagen, börjar med det sÀmsta, (dvs jag), och avslutar med bröderna proffs 
 

Har precis vaknat nu, har sĂ„n sjuk trĂ€ningsvĂ€rk, ont överallt! Vill inte röra mig!! 😂 aja blir till att vila idag! 😊



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0