Ny kategori i bloggen - Livet som blond

Även fast jag själv tycker att jag är ganska smart så har jag mina stunder då jag är riktigt blond! Jag har innan inte riktigt velat erkänna det men nu tänkte jag att om jag gör en ny kategori här där jag lägger in alla blonda saker som jag gör/säger så får vi väl se hur mycket det blir! 
 
Ett exempel - Jag är sjukt klantig och antar bara att vissa saker är på ett visst sätt. Att locket på tvättkorgen är där det ska tar man ju för givet, eller?
 
 
Om ni kommer ihåg något blont jag gjort så skriv det i kommentarerna här så gör jag ett inlägg om det senare :) Jag kommer också själv försöka minnas saker som hänt och lägga in här vartefter. kommer bli intressant det här... :D
 
Anna Libert
2014-02-13 @ 14:04:13

Heej shoobie, imorgon korsar vi Krabi på vår resa till Koh Lanta :) Vinkar innan vi stiger på båten ;)
Ett blondt inslag är kanske att jag lyckades hitta hit, genom att göra gruppen för lösen till bloggen offentlig så den publiceras på allas startsida när du skrev senaste inlägget :) Hoppas det är okej att jag följer din blogg, hojta annars till :)
Kram och lycka till med plugget, träningen och solandet :)

Svar: Nej de är bara dem som är inlagda i gruppen som det kommer upp för :)
Jättekul att du följer den :)
Åh Gud vad härligt! Jag längtar till Imorn så jag också bara får njuta av att vara här! Har haft hemtenta senaste dagarna så har mest pluggat :(
Hälsa pojken din!! Och ha de så underbart!!
Janina Lindeberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0