Fredag! 👍

Äntligen fredag och jag kan sluta tĂ€nka pĂ„ plugget! Pluggade Ă€ven natten till idag för att kunna följa med till stranden đŸŒŽđŸ˜Žâ˜€ïž 

Älskar den hĂ€r boken!! Ska brĂ€nna upp den sĂ„ bara jag fĂ„tt njuta av den!  đŸ“˜đŸ”„

Körde veckans fjĂ€rde trĂ€ningspass imorse (kĂ€nner mig sjukt duktig sĂ„ dĂ€rför jag skryter om det, men Ă€ven för att jag inte tror det kommer hĂ€nda igen 😂) för att sen ligga vid poolen och invĂ€nta att Josses (min syster) flyg skulle landa. 


SĂ„ vid halv ett sĂ„ Ă„kte jag hem för attt ta bilen med Sarah och Peter (dem kör för jag hittar inte till 100) och hĂ€mtade upp henne pĂ„ flygplatsen 😄 Vi i princip slĂ€ngde in henne i bilen dĂ„ vi stod parkerade dĂ€r vi inte fick och sen slĂ€ppte vi allt innan för dörren hemma för att skynda ivĂ€g till stranden. Idag igen sĂ„ va göteborgarna och tvĂ„ frĂ„n GG dĂ€r 😊 sĂ„ fina mĂ€nniskor vilket Ă„terigen resulterade i att vi blev kvar lĂ€nge och bara hĂ€ngde, badade och snackade skit đŸ˜Žâ˜€ïž 





Ny fin pose av Alladin efter gĂ„rdagens succĂ© 🙈


Immitering av gĂ„rdagens bild 😂

Sen blev de bara kortspel innan lĂ€ggdags! 😮






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0