Snabb vändning - mot nacka!

När Gustav var påväg hem så började mina systrar hetsa om att vi skulle åka till dem istället för den lugna kväll vi hade planerat, svaga för grupptryck för god mat och dryck med trevliga människor så kan vi ju inte tacka nej, så jag lyckades packa allt som jag och barnen hade med oss (vilket var myyycket), låna en garagenyckel från ett café för att få ut  bilen ur garaget, springa med packningen fram och tillbaka till bilen (ville inte släppa ögonen på barnen som redan satt i bilen i mer är typ 10 sekunder), få in allt i bilen och komma iväg på 70 minuter 😰 helt svettig och med stressen i halsen kom jag fram till nacka.
Gustav livsnjutare hade då precis kommit fram men ändå hunnit få en drink i handen, han hade ju bara suttit och chillat i en bil och blev körd hela vägen till nacka utan barn och stress. 
Kul. För. Dig. Älskling. 🤬 😂
Vi hade det iaf väldigt mysigt i nacka! Alicia kör som vanligt med sina kusiner och sin moster, men framförallt med fredrik som är alldeles för snäll och inte kan säga nej till Alicia 😂 hon mutade till sig en lekdejt i parken med honom bara för att hon skulle sluta ropa hans namn när hon skulle sova😂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Anette
2020-06-28 @ 14:25:08

Så glad att du är flitig med att lägga ut bilder på barnen, speciellt nu när vi inte kan ses.
Puss per ☀️❤️☀️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0