Att få träffa Lillasyster

Redan inne i förlossningssalen så ringde vi hem och visade Alicia sin lillasyster, jag började gråta innan dem ens hade svarat och fick anstränga mig sjukt mycket för att kunna samla mig, jag ville ju inte att Alicia skulle tro att jag var ledsen eller att något var fel. 
Smarta (för en gång skull) mamma och Toni var beredda och filmade Alicia när vi ringde♥️


När vi sen satt i bilen så kändes det så konstigt, det var som att i en värld så var det jag Gustav och Alicia som var en familj och i en annan värld så var det jag Gustav och nya bebisen som var en familj. Att dessa två världar nu skulle mötas och bli en kändes jättekonstigt, jag vet inte hur jag bättre kan förklara det. Jag kunde inte få in i mitt huvud att vi har TVÅ barn, vi är fyra personer nu, jag och Gustav har fördubblat oss. Helt sjukt! 
När vi bara var nån minut från dörren så ringde jag hem och förvarnade så dem kunde filma Alicias reaktion.♥️



Självklart hade Lillasyster med sig en present till världens bästa storasyster! Gissa om hon blev glad!?!🤩








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0