Infektion omgång 2

Efter vi hade varit och tittat på huset i tisdags  så tog jag och Amilia en tupplur och när jag vaknade efter ca. 1,5 timmme så mådde jag så himla dåligt och jag hade ont i bröstet igen 🤦🏼‍♀️ alla symtom var där igen och jag började genast försöka allt för att bryta förloppet. Men icke, vi fick åka in till akuten igen och dem tog tester mm. och skickade hem mig med råd om Ipren och Alvedon pga. att snabbsänkan var normal. Jag visste att det var samma sak igen för jag mådde så sjukt dåligt, men jag vet inte vad man ska säga så jag åkte snällt hem igen bara för att ett dygn senare vara tillbaka med en sänka på 306. Först då säger dem att sänkan är fördröjd ca 12-24 timmar🤦🏼‍♀️ 
Inlagd med antibiotika i dropp igen,
Men den här gången mådde jag mycket sämre. Jag kunde inte äta och jag började kräkas. Tillslut bönade och bad jag dem om att få ha Gustav med mig tills jag kände att jag kunde ta hand om Amilia igen för jag måste ju ha henne hos mig pga att jag inte fick ut mjölken ur brösten annars (pump fungerade inte) och vi har aldrig testat ersättning. 
Tillslut fick Gustav komma in och vara med mig under natten och jag grät av lättnad när han klev in där😭♥️

På sjukhuset så sov vi mest 😴 Amilia sover jättebra när hon får ligga nära.
(null)
Helst såhär nära 😂🤷🏼‍♀️
(null)
När vi är vakna så pratar vi lite tills hon blir hungrig och sen somnar igen
(null)
Jag försökte massa olika ljud försatt få henne att skratta, hej är det som gäfungerar bäst och därefter låta som en uggla.



Hemma hos pappa igen ♥️
(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0