Råkade skrämma barnet och skrattade ihjäl mig!

Helt ärligt så råkade jag skrämma Alicia, och det värsta var att jag inte kund sluta skratta och ta bild.
Eller, nu låter de  som att jag sket i henne och bara tog bild istället men så va det inte, utan jag skulle ta bild på henne för hon va så söt såklart men så hade jag ljudet på och Alicia blev jätterädd för slutarljudet av kameran och gjorde därmed jätteroliga grimarser. Så jag fortsätter ta fler bilder under 2-3 sekunder och stackars Alcia fortsätter bli rädd. Jag hade såklart lite ångest över att hon blev rädd, men jag skrattade så mycket så jag grät åt hennes min🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Men nu har jag lärt mig det och numera ska jag se till att stänga av ljudet först... Hon somnade kort efter så att så traumatiserad blev hon nog inte... *Hoppas*
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0