Månad 6-8 – Babyshower!

Nu satte magen fart ordentligt och växte massor, äntligen tänkte jag först innan jag sen började undra hur stor kan den bli?! Jag hade precis börjat komma igen med energi efter första sjukskrivningen, jag orkade jobba, träffa mina vänner, skratta och ha kul. Helt underbart! Men sen helt plötsligt så vände det igen, energin tog slut, det värkte överallt, jag blev yr, såg blixtrar i ögonvrån hade hjärtrusning och massa andra saker. Men jag stod på benen och tänkte att såhär är det väl att vara gravid, och alla andra klarar det så då göra jag det också! Men nästa möte hos barnmorskan konstaterades dåliga blodvärden och jag blev sjukskriven på 50 %. Vilken skillnad det blev! Självklart så fick jag mediciner för att förbättra mina värden, men vilan gjorde så stor skillnad! Jag blev levande igen men jag var väldigt försiktig med vad jag gjorde, jag visste att för minsta lilla så tog jag slut. (null)


BABYSHOWER!

Men det mest fantastiska, vänner och familj överraskade mig med en babyshower! Alltså WOW vilken känsla! Gustav hade fintat mig helt, jag hade ingen aning. Jag trodde att vi skulle äta lunch hemma hos hans föräldrar, vilket passade bra då vi hade visning på lägenheten just då. Toppen tänkte jag, vi fixade lägenheten inför visningen, tog barnvagnen som inte skulle vara i lägenheten under visningen och åkte. Sen kliver jag in, med vagnen först lite halvt garvande för jag känner mig så dum då jag går runt med en vagn utan en bebis i. Så fort jag titta upp så står alla där och ropar SUPRISE! Herregud, jag blev sååå chockad, och sååå glad!

Ni är helt underbara! Ni hade fixat så fint, köpt massa fina saker och framförallt hade så va ni där. Tusen tack för det! Jag Älskar er!

Så mycket kärlek <3

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0