Lektion

I fredags så hade vi lekion i Sverige, så jag kopplades upp via Skype igen och lyssnade på de andras redovisningar samt redovisade vår metod för arbetet. I tre timmar satt jag med min kokosnöt och lyssnade samt tittade på mina kära klasskamrater 😊

Det är inte så lätt att öppna en kokosnöt men tillslut så gick det 😂🙈
Varmt va det också! 😅

På kvällen så gick jag till marknaden och handlade mat, huset där de kidnappade grannarna bodde är sjukt läskigt att gå förbi, känns som ett spökhus 😓

Sen va de bara jag och plugget resten av kvällen ... Hatar jävla bajs metodanalys 😤 
Hade självklar tid att ta några selfies när ja hade så tråkigt framför datorn 😜


Somnade vid klockan sex på morgonen 😂👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0