Torsdag = Musikquiz

I Gävle så är det musikquiz varje torsdag på Heartbreak vilken jag har varit väldigt duktig på att gå till. Det är jättemysigt och grabbarna som håller i de är så duktiga på att sjunga! Min absoluta favorit är när Mathias sjunger sin egen variant av Avicii - Wake me up, ska fan anställa han på mitt bröllop! 🎶

Igår, efter en hel dags föyttstädande och ännu mer krångel med lärarna så kände jag att jag behövde komma ut lite så då hängde jag med Tobbe och Victor till quizen. Dock fick vi så sjukt dåliga platser precis under en högtalare så vi kunde typ inte snacka så vi satt mest och mysde medan vi lyssnade😄 sen va de bara direkt hem igen och jag slocknade innan jag ens hunnit lägga huvudet på kudden. 






Om de löser sig med lärarna så sitter jag om sju dygn och äter middag i Thailand Sarah och Peter, Gud vad jag saknar dem!  Bodde med dem på helgerna i våras hemma i Stockholm, finare människor finns inte❤️

Sarah och Jag i Thailand ❤️

Sjukt taggad! 😎


Jennifer
2014-01-31 @ 13:46:14

Ge mig väskan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0