Strandpromenad 🌮

Jag började dagen med att gĂ„ ner till Kamala stranden, vilket egentligen tar absolut max 10 minuter. För mig tog det iaf 20min... Skulle försöka mig pĂ„ en genvĂ€g eftersom jag visste att stranden va rakt fram sĂ„ tyckte jag att dĂ„ kan jag vĂ€l gĂ„ rakt fram sĂ„ borde jag komma fram. Men icke! Det ledde till att jag sprang runt pĂ„ nĂ„gon annans mark utan att hitta ut frĂ„n den pga alla stĂ€ngsel och murar, och inte gav jag upp och gick tillbaka heller eftersom jag gĂ„tt förbi nĂ„gra som jobbade pĂ„ dĂ€r hade tittat vĂ€ldigt konstigt pĂ„ mig 🙈 (typiskt svenskt jag vet!) utan jag letade mig vidare... 👣 tillslut hittade jag vart jag kom ut och sĂ„ vart jag tvungen att ta mig igenom ett hotell ocksĂ„. Inte lika lĂ€tt dom det lĂ„ter! JĂ€vla labyrint! Men tillslut kom jag fram till stranden! 🌮 
Men dĂ€r slutar inte historien, utan eftersom jag vill ta en strandpromenad sĂ„ vill jag lĂ€gga ifrĂ„n mig skorna och handduken, sĂ„ dem lĂ€gger jag vid en Palm precis utanför hotellet jag kom ut ifrĂ„n för att sen kunna hitta dem lĂ€tt. Tji fick jag! JAG HITTADE FÖRFAN INTE HOTELLET IGEN! Efter jag gĂ„tt till ena Ă€nden av stranden och tillbaka till dĂ€r jag trodde att jag började sĂ„ hittade jag inte vart jag kom ifrĂ„n... Och jag har varit pĂ„ den stranden tusen gĂ„nger innan! Kan den utan och innan. NĂ„n har fan flyttat jĂ€vla f*** hotellet! Sjukt förbannad gĂ„r jag fram och tillbaka, fram och tillbaka typ fem gĂ„nger innan jag tillslut hittade ! ✌Sen vart de rakavĂ€gen hem! Eller nĂ€stan iaf. De dĂ€r hotellet Ă€r fan inte lĂ€tt att ta sig igenom! 😂🙈 





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0