Pappa är här!

Pappa landade i söndags men vi hann inte träffa han då, men igår så hämtade han upp oss och så åkte vi till Cape Sienna och åt frukost, mums! 😋 där träffade vi även mammas vän och kollega Nina med man, så vi åt och satt och pratade i två timmar, helt underbart! 
Utsikten vid frukosten 😍

Sen badade och solade vi ett tag innan de va dags för mig att plugga lite. Kände mig öven krasslig så tänkte att de va nog bra om ja inte låg i solen så mycket ... Men de är nästan ännu mysigare att lugga i skuggan, sen att man kunde läst något roligare är en annan femma 😉 
Min plugghörna på Cape 😎

På kvällen så hade vi gjort planer med Nina från frukosten så vi mötte upp dem, pappa och Tim plus två till på Cape Sienna för att äta grillbuffén där, och eftersom pappa alltid är sen så tog jag och Josse (efter mycket övertalande om att vi inte skulle dö) moppen dit upp. Tror de är två kilometer dit kanske och vi kör bara i "byn" 😜 

Vi åt tills vi inte kunde sitta längre, tror både jag och Josse typ halvt låg i stolarna efter middagen 🙈




Jag äter mest förrätter och efterrätter har jag märkt 😋😂


Älskar Cape! Är så fint där! 😍👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0