BB och patienthotellet

Tyvärr så va patienthotellet fullt natten hon föddes så vi fick ligga på BB-avdelningen. Vi fick komma in på rummet vid halv 4 på morgonen, jag va helt slut samtidigt som jag hade sånt lyckorus i kroppen. Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv, där satt jag med en helt underbar liten människa som jag både skapat och fött. Kvinnans kropp är fantastisk och jag är så lyckligt lottad att jag fått uppleva det här samt att allt har gått bra. 
 
 
På dagen blev vi flyttade till hotellet och där stannade vi i två nätter. Vi fick lite besök av familj samtidigt som vi kände efter så att vi var redo för att åka hem. Jag kände att jag verkligen inte ville stressa, det var helt underbart att man när som helst på dygnet kunde hämta en barnmorska som var bara några meter bort i korridoren för att få hjälp med smärtlindring, amning eller frågor. 
 
Så liten och så mysig, ville bara vara nära hela tiden <3
 
Sååå gott med mat! Jag va vrålhungrig dem första dagarna.
 
Bildbomd från BB <3
 
 
 
 
 
Mina alldeles egna familj <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0