Sambo <3

Precis i samma veva som jag bestämde mig för att åka till Thailand under våren 2014 så träffade jag självklart en helt underbar människa. Helt otajmat att bli störtförälskad när man precis ska åka iväg i 9 veckor... Det var inte helt lätt att hålla kontakten med tidskillnaden och allt annat som ska hinnas med, men på något sätt fick vi ihop det :) 
 
Han var det första jag åkte till när jag kom hem (med udantag för att lämna av väskorna hemma) och stackarn fick träffa min familj redan samma vecka då jag halvt (läs helt) tvingade med honom på mitt födelsedagsfirande där heeela familjen, dvs. drygt 10 pesoner, väntade spänt på vad jag skulle dra hem för någon ny människa. Jag minns att han såg lite rädd ut, själv var jag livrädd, man vill ju självklart att alla ska komma bra överens. 
 
Summa sumarum så gick allt bra, och nu sitter vi här idag, på dagen 3 år efter vi träffades första gången och ska gå ut och fira det med en tradition som jag hoppas att vi alltid kommer hålla, middag på Fondueboden! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0