Våra grannar är kidnappade! 😳

Igår när jag gul ut på vår gata här i Thailand för att åka till marknaden så va det en massa bilar parkerade längst gatan, först såg jag bara vanliga bilar och undrade varför sem blivit insläppta (vi bor i ett område som är inhägnat med vakter) men sen såg jag även poliser och undrade vad som hade hänt. Men alla gick bara längst gatorna och verkade leta efter något, så jag åkte bara förbi. 
Imorse däremot när jag skulle åka till gymmet så va polisen här igen, och då stod dem bara vid ett hus. De va en massa människor inne i huset samt utanför och de såg ut som dem letade efter fingeravtryck (såg ut som i alla filmer när dem har små penslar typ). Så då frågade jag vad som hade hänt och fick då svaret att paret som bott där har försvunnit. Jag gick sen in på nyheterna och såg artikeln om dem. Sjukt obehagligt 😞

http://www.thephuketnews.com/russian-couple-missing-feared-kidnapped-on-phuket-45152.php 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0