TRÖTT!

Pappa ringde och väckte mig när klockan va typ tjugo över ett, så jag pallra mig upp, åkte till mitt mathak och åt för att sedan åka och somna i skuggan uppe på Cape 😴 eller jag försökte iaf somna men kunde inte... 😠 
Pad Thai Kong, äter de varje gång! 😋
Är bara i solen i en timme eller så bara för att få njuta lite innan de blir in i skuggan 😖 

Pappa va också med på dagen idag, annars är de jag Josse och Johan som hänger där 😄 och han tom. badade! 😂 förstår inte hur man inte kan bada 🏊

När jag kom hem så pratade jag lite med dem där hemma när jag plötsligt hörde något! Blir alltid sjukt skraj för allt här eftersom jag tror att det ska döda mig 😜 så va de en äcklig ödla !! Usch! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0