Skola, Ping Pong show och GGs! 😁🎉🍾

I fredags sĂ„ hade vi lektion klockan tre, sĂ„ innan smet jag upp till Cape Sienna för att sola och bara lite 😊👍

Sen kopplade jag upp mig via Skype och va pĂ„ en storbildsgeej dĂ€r hemma. KĂ€ndes som att alla satt och stirrade, i tre timmar đŸ˜„ aja sĂ„ blir de nĂ€r man Ă€r hĂ€r, efterĂ„t sĂ„ drog jag till patong och festa medan dem drog ut i GĂ€vle som alla andra helger 😜 haha inte alls kaxig 🙈 jag och Peter drog iaf till patong och Ă„t middag med resten av grabbarna för att sedan köra en Bangla runda. 


Denna Banglarunda innehöll Ă€ven ping-Pong show 🙈😂 OMG Vafan hĂ„ller dem pĂ„ med??? Shkt assĂ„, dem hade tryckt in alla möjliga saker i muttan för att sedan lĂ„ta publiken dra ut det, vilket Ă€ckliga gamla gubbar va asnöjda att dĂ„ göra. En rökte en hel cigg medan en annan sköt pilar för att sprĂ€cka ballonger 🙈 visste inte vart jag skulle ta vĂ€gen eller vart jag skulle titta. Aja dĂ„ har man gjort det ocksĂ„, behöver man aldrig göra igen 😜 
Tillslut hamnade vi iaf pĂ„ grabbarna och Dan stod i baren som vanligt 😊 alla bestĂ€llde och jag tig en bucket! Bör jag Ă€r ute sĂ„ hatar jag att stĂ„ med saker i hĂ€nderna, har jag en drick sĂ„ dricker jag upp den pĂ„ en gĂ„ng, har jag en bucket sĂ„ gör jag tydligen samma sak. Jag drack den dĂ€r jĂ€veln pĂ„ kortare tid Ă€n dem andra drack sina drinkar 😂🙈 sen va jag good to go hela kvĂ€llen dansade, snackade skit, filade oss dansade Ă€nnu mer, shottade dansade. Sjukt rolig kvĂ€ll verkligen!!! 😄 lite bilder frĂ„n kvĂ€llen ✌





Kan tillĂ€gga att Dan Ă€r grym pĂ„ att göra buckets ! 👍 sjukt god! Smakade pina colada!! 😋😄



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0