LyxLördag 👌

I lördags så åt jag, pappa, Josse, Johan och Magnus, (pappas kompis och sarahs pappa) middag uppe på Plum 😄 jättetrevligt som avslutning när dem ska åka hem ikväll 👍 jag beställde anka till varmrätt och tiramisu som efterrätt, så gott!! 😍


Älskar att få in sånna här små mellan rätter 👍

När vi ätit upp så kom Sarah, Peter, Piere och Nikolina som fyllde 21 igår, också till Plum för att äta middag, när pappa och dem gick så satte jag mig med Sarah och Co. 😊 vi beställde in en ostbricka som alla smååt ifrån mellan rätterna och de gick även åt två flaskor champagne som va sjukt god! Måste beställa hem sånna sen 😍 middagen avslutades med sång och tårta till Nikolina👏






Efter middagen så åkte vi till Catch Beach Club, först tog vi en drink och sen beställdes det en 1,5liters flaska rosé 👌 också jättegod! Det är verkligen mysigt där, precis vid stranden!! 👍





Vi hade verkligen en otroligt bra kväll! Hoppas Nikolina va nöjd med sin födelsedag! 😄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0