Köra bil! 🚗

Jag vet inte riktigt varför, men det kändes helt normalt när jag hoppade in i bilen i veckan och körde till patong. Visst jag körde här för typ tre år sen och jag körde förra veckan typ 1km men jag förstår fortfarande inte varför de kändes "normalt". Undrar hur de blir när man ska köra hemma sen. Här är det ingen som följer reglerna, utan dem ses typ mer som rekommendationer 🙈 behöver mötande låna en del av din fil, ja då gör han de och du får flytta dig, rödljus stannar man endast för om någon annan nyttjar sin rätt och köra när de har grönt, vänstersvängar får man göra även fast de är rött och när man parlerar så ska man lägga ur växeln och handbromsen så att andra kan putta på bilen om dem behöver komma förbi 😂🙈 underbart system! Tyvärr vänjer man sig lite för fort 😜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0