Kneeboard✌️

Igår så åt jag och josse frukost uppe på Cape, sen åkte jag hem igen för att sova  eftersom jag bara hade sovit i två timmar... 🙈 men de är så mycket stress med skolan så jag pluggade istället tills jag somnade, vilket va vid ett nån gång. Vid två så vaknar jag till av att Peter roppar på mig och jag går ut i vardagsrummet som en zombie... Dan börjar skratta när han ser mig och sen märker jag att de sitter typ fem pers i soffan som jag inte känner😂👍 dem skulle till cabelskiin så jag slängde ner lite saker i min väska och hoppade in i bilen 😊 
Vi åkte i tre timmar, sjukt roligt! Och jag lyckades komma ett halvt varv med wakeboarden två gånger! Sjukt kul!! Sen  åkte jag kneeboard istället och lyckades hoppa med den!! ✌️😏 så kaxig 😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0