En fjärdedel 🌴

Idag har en fjärdedel av min resa gått, varav jag har varit sjuk en tredjedel 😄😞 
känns som vi borde ha kommit längre med vårt arbete men det är lärarna som stoppar oss då dem inte rättar när man lämnar in utan väntar tills alla lämnat in för att rätta alla samtidigt vilket bara tar längre tid... Blir galen! När jag mailade en fråga idag som gällde en inlämning som är om två veckor så får jag bara svaret att de där ska du inte göra nu. Jamen tack då! 😳🔫 idioter! Så fort jag får mitt betyg så ska dem där jävlarna få höra precis vad jag tyker och tänker!
 👬🔫😁 

Här nere är allt lugnt och stilla, vilket både är skönt och tråkigt! Eller jag kan inte sägs att det är tråkigt att vara här för det är underbart, men det händer inte så mycket, jag är van vid att det är fullt ös medvetslös hemma och så kommer man hit och det är hur lugnt som helst. Får typ abstinens! Men det är bra för mig att varva ner och bara vara för en gångs skull. Jag har märkt att de är kul att göra saker själv! Det är något jag måste fortsätta att lära mig, att njuta av saker själv, man måste inte dela varje sekund med någon annan, även fast de är sjukt mysigt! 
Älskar ju mina vänner!💛 och saknar er sjukt mycket 💔
 


Älskar och saknar självklar min familj också, men dem har jag redan avvänjt mig med i och med att jag flyttade till Gävle! 💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0