Dugga👎

AJJ! Kunde inte röra mig nĂ€r jag vaknade igĂ„r, trĂ€ningsvĂ€rken var enorm och oĂ€ndlig kĂ€ndes det som... LĂ„g kvar i sĂ€ngen o pluggade till klockan tolv för att sen Ă„ka upp till Cape Sienna för lite sol och bad! đŸŒŽâ˜€ïž 
Fular mig lite i poolen 🙈
Hej! Jag har MASSA frĂ€knar 
 
Sen vart det hem igen och skriva en dugga (prov) som va online, gick inte sĂ„ bra... Första gĂ„ngen som jag failat nĂ„gonting i skolan... Men jag förstĂ„r inte vad lĂ€raren skriver, och de Ă€r inte för att jag inte kan utan för att han formulerar sig sĂ„ konstigt att jag inte förstĂ„r... 😖 Aja Fuck it kĂ€nner jag bara, lĂ€rarna i skolan Ă€r sĂ„ vĂ€rdelösa att dem har fĂ„tt mig (!) att inte bry mig om betyget, de har heller aldrig skett i hela mitt liv! 😡 Dem kommer allt fĂ„ höra sĂ„ fort jag fĂ„tt ut alla mina betyg o papper mm. 😏 VÄRDELÖST! đŸ”«đŸ˜’ som tur Ă€r finns det mĂ€nniskor hemma som stöttar mig, bĂ€st i hela vĂ€rlden Ă€r dem❀
 
Sen kollade jag pĂ„ Avatar innan jag somnade, sĂ„ bra den Ă€r!! 🙏
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0