Följer i systrarnas spår...

Jag har tänkt nu ett tag att det kan vara kul att ha en blogg att kunna gå tillbaka och titta i vad man har gjort under åren. Speciellt eftersom jag själv tycker att det är så kul att titta i min systers blogg, mestadels för att man kan gå tillbaka och se syskonbarnen växa upp. Så nu när jag ska åka iväg till Thailand och skriva min C-uppsats på distans så tänkte jag at det är en bra anledning till att börja!

 

Sitter just nu med Malin som jag skriver uppsatsen med och håller på med två stycken problemformuleringar som är själva grunden för arbetet. Ni märker nog hur kul de är med tanke på att jag skriver här istället just nu... Men det går faktiskt bra just nu! Vi vet vad vi vill skriva och vi vet hur vi ska göra det, men att få ur oss orden och göra det på ett akademiskt sätt är en annan femma... Men det ska nog gå bra! Är positivt inställd till detta! Däremot är lärarna.. Ja jag vill nog inte skriva här vad dem är men det har blivit lite problem nu eftersom dem gav oss klartecken i förra veckan att allt var klart, vilket gjorde att jag sa upp min lägenhet, köpte biljetten till Thailand och ansökte om visum och IGÅR säger dem NEJ?!? Hur kan ni säga nej ens? Ni har ju sagt JA?! Aja dem får lösa det där nu.. Inväntar ett mejl från dem snarast annars kommer vi ringa snart...
 
Nu till något roligare! Ikväll bjuder Erik Olsson in till fest! Mat dricka och mingel i 20-talstema på Bankhuset i Gävle (the place to be här uppe) så jag och Malin får skriva väldigt snabbt nu för sen ska vi ner och shoppa innan vi gör oss i ordning inför kvällen!
 
Bilder kommer förhoppningsvis upp senare när jag lärt mig hur man gör!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0