Bankhuset med Erik Olsson!🎉

Dem pĂ„ Erik Olsson vet hur man gör, igĂ„r hade dem förfest inför MĂ€klardagen nĂ€sta vecka och sponsrade med alkohol till vĂ„r förfest innan förfesten om ni hĂ€nger med 😉 Först vart det skumpa hos Tim med Louise och Malin och typ tio till frĂ„n skolan och sen bar det av ner till Bankhuset! Alltid sĂ„ kul pĂ„ sĂ„nna hĂ€r events hĂ€r uppe för man kĂ€nner alltid sĂ„ mĂ„nga! Sen blev det shots, drinkar och lite barhĂ€ngdans som vi kallar det 😄 



Tim har stenkoll pĂ„ lĂ€get! 
 
Och igen... 🙈
 
Lite bilder frĂ„n förfesten🎉


Jag och Louise😘

Jag och Malin😁
(som jag ska skriva C-uppsatsen med)

Tim, jag & Louise ❀

Jag och Bangladesh boysen đŸ‘±đŸ‘žđŸ‘±

✌

FrĂ„n Bankhuset 





Nu ligger jag i sĂ€ngen (lĂ€s uppblĂ„sbar skitmadrass som behöver blĂ„sas upp hela tiden) och mĂ„ste gĂ„ upp gör att hĂ€mta bilen borta hos Tim vilket Ă€r typ tvĂ„ kilometer 😞 iiiinget jag har lust med just nu! Svinkallt ute 😱 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0