Världens bästa mamma fyller år!

Idag fyller mamma år! Hon blir 25 för mer än 25:e gången! 😉 Min mamma är den bästa! Man kan ringa henne när som helst och fråga vad som helst! Jag är så sjukt mammig så det finns inte! Men det står jag för, för jag tycker om att jag är det och jag tycker om att visa mamma att hon förtjänar att jag älskar henne till stjärnorna och tillbaka!💫 ❤️
Hon är inte som alla andra, minst sagt! vilket är underbart! Hon har lärt mig att aldrig erkänna och att aldrig ge sig, vilket har resulterat i att bli jagad av en galen spansk taxichaufför och polisen🙈
Hon har också lärt mig köra bil (vilket egentligen är ganska komiskt)😂 och hon har lärt mig att hela tiden sträva efter något mer! 
Du är bäst mamma! <3

 
Bilderna är ifrån min och mammas resa i Grekland 2010 :) Hon fick i present av Toni att åka på en resa med mig! Så då fick jag också en resa 😁✌️ Bra present Toni! 👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0