TrĂ€ningđŸ’Ș

KÀnner mig sjukt duktig! Har trÀnat tre dagar i rad nu och satsar pÄ imorgon ocksÄ! Jag hoppas att jag ska fÄ in vanan och beroendet av trÀning nu nÀr jag Àr hÀr sÄ att jag klarar av att hÄlla i de sen nÀr jag kommer hem!

SĂ„ fort man nĂ€mner trĂ€ning sĂ„ börjar alla frĂ„ga varför man trĂ€nar och ska lĂ€gga sig i hit och dit. Dem frĂ„gar Ă€ven om man gĂ„tt ner nĂ„tt sen man börja eller om man ser nĂ„gra resultat. 
Fuck it! Jag trĂ€nar inte för att se ut som en Victorias Secret modell! Jag Ă€r jag och jag ser ut som jag gör, take it or leave it! Jag trĂ€nar för att bli av med smĂ€rtor och för att stĂ€rka upp kroppen inför allt som livet innebĂ€r, som att föda barn och bli Ă€ldre. 


Jag vet att jag inte Ă€r den sortens smal som mĂ„nga vill vara, men jag Ă€r inte heller tjock! Jag kĂ€nner bara att jag vill vara hĂ€lsosam pĂ„ insidan oavsett hur det speglas utĂ„t. Men jag ska inte ljuga heller, jag vill ocksĂ„ gĂ„ ner i vikt vilket typ alla vill, men vill bara poĂ€ngtera att de Ă€r inte mitt mĂ„l! 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0