Ölsveparn!

Idag så va jag en snabbis uppe på Cape Sienna men hängde sen med Sarah,  Peter och Dan till Surin och sen åkte vi till marknaden och köpte mat. Vi har tagit det mest lugnt idag, man blir så mör av solen så är ganska skönt att bara vara. Jag och Sarah kollade oxå på en jättefin film! Det va krig och dem särade på syskon som sen försökte hitta varandra, så fin!💔 

Sen vart jag nominerad av min fina vän Josefine Fäldt att svepa en öl inom 24h vilket jag va tvungen att göra idag då, gick sådär minst sagt! Jag har endast en gång för 7-8 år sen lyckats få i mig en 33cl öl och nu skulle jag ha i mig 50cl  (!) 😖 Jag HATAR öl, klarar verkligen inte av de! Usch fy blä! Höll på att kräkas 🙊 Fem minuter tog det att få i mig skiten! 😢 

Sen pratade jag med dem där hemma via viber, FaceTime och hangout, jag är så mesig som saknar alla så! Får se hur de kommer gå att vara här i elva veckor till, kommer sakna ihjäl mig! ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0