Min vardag här i Thailand! 🌴

Jag försöker få ihop rutiner för en vardag här nere men de är inte så lätt, men idag och igår så har jag hållt rutinerna jag vill ha! 
Imorse tränade jag på Cape Sienna, sen  gick jag upp till poolen för att sola och bada lite innan jag drog hem för att plugga. 💪☀️🏊📑 
 
Helt röd i ansiktet men den bjuder jag på!  Tränade utan ac idag vilket betyder att jag tärnad i 30+ grader 😓 sjukt jobbigt men ändå skönt på ett sätt 😊 som dem brukar säga, är du snygg när du lämnar gymmet så har du inte tränat ordentligt! 
Älskar att dem kyler poolen så man kan svalka sig ordentligt! 😎



Däremot har jag inte fått så mycket plugg gjort av olika anledningar, så när de va middagsdags så köpte vi takeaway och åt middag framför en skräckfilm!  Får se hur de går att sova nu.. 
Godnatt på er! 😴





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0