Idag har jag varit duktig!

Jag satt uppe med plugget till klockan halv fem imorse! đŸ˜łđŸ”« vĂ€grade ge upp men till slut förstod jag att jag inte kunde göra nĂ„got mer eftersom det krĂ€vdes en bok jag inte hade. Som tur va sĂ„ hade en i klassen den pĂ„ pdf och sa att han skulle skicka den till mig idag, underbart! 



Detta betydde ju dĂ„ att jag inte kunde göra nĂ„got idag pĂ„ dagen vilket resulterade i att jag "fick" en dag "ledigt" ! 👏 

Det kan jag lova att jag tog vara pĂ„! Vi drog i vanlig ordning till Surin beach och Bimi Beach Club â˜€ïžđŸŒŽ 

Sarah och lite av Peter i solsĂ€ngen som alltid Ă€r reserverad för VVIP (dvs. Sarah)✌


Jag hugger alltid en Bimipuff 👌




Sen blev de en cocosnöt, sĂ„ sjukt gott!!! 😍👏 

Direkt efter vi varit pĂ„ stranden drog jag och Peter upp till Cape Sienna och gynnade đŸ’Ș kĂ€nde mig sjukt duktig! 😊 förutom gymmet sĂ„ finns Ă€ven ett spegelrum som vi brukar trĂ€na i, sĂ„ jobbigt nĂ€r alla inne vid maskinerna vill ha ac:n pĂ„ typ 22 grader, blir ju iskallt! 😡 Idioter! Musklerna hĂ„ller sig ju inte varma dĂ„ plus att man svettas inget! IQ fiskmĂ„sar hela bunten! 


NĂ€r jag skulle utifrĂ„n hotellet sĂ„ kunde jag knappt ta mig ner för trappan pga att jag trĂ€nade benen sĂ„ 🙈 vi fĂ„r vĂ€l se hur jag mĂ„r imorgon 😂




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0