Fullspäckad helg!

 Hela helgen har varit kaos! Men roligt kaos! I fredags vart de plugg och flyttstädning, otroligt kul! Men jag orkade inte sova på en uppblåsbar madrass en natt till så jag tog mitt pick och pack och flyttade ut ur lägenheten för gott, så skönt! 👏😄 

Lördagen spenderades med mer plugg, uppackning av alla saker och packning av Thailandsväskan. Kunde inte ens njuta av att packa eftersom jag fortfarande är ovetande om jag kommer få åka eller inte... Men men fullt upp vart det i alla fall! Sen körde jag mamma och Toni till en middag dem skulle på och sen träffade jag lite kompisar 😊 passade på eftersom man inte vet när man träffar dem igen 😔

Söndagen vart det ännu mer plugg (ni kanske kommer märka hur mycket jag faktisktnpluggar för att få min högskoleutbildning, pratar mest om festerna annars men jag har blivit sjukt duktig på att plugga bakis✌️
Sen firade vi josse som fick sjukt fina saker! Från mig fick hon Victorias Secret parfym body mist och body lotion 😍 vill ha det själv!! 

Självklart hjälpte Colin till med presentöppningen👍

Victorias Secrer body mist och lotion köpte jag i Gallerian nian i Gävle hos min kompis George, sjukt glada vi blev när han fick börja köpa in dem! 👌


Love It😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0