Första regnskuren💧

Precis efter vi tagit bilden vid poolen sĂ„ ser jag att det börjar regna, sĂ„ jag ber pappa köra hem oss. Men sen Ă€ndrade jag mig eftersom vi endast lĂ„nar moppen sĂ„ vĂ„gar jag inte lĂ€mna den nĂ„gon annan stans Ă€n hemma, sĂ„ jag ber pappa ta josse eftersom hon Ă€r sĂ„ nojjig och sĂ„ kör jag hem moppen eftersom de Ă€ndĂ„ Ă€r sĂ„ nĂ€ra. 

PUCKO! Jag vet ju att tre droppar betyder att de vrĂ€ker ner om tio sekunder! Men ja tĂ€nkte att de regnar sĂ„ lite sĂ„ de mĂ€rks ju knappt. Yeah right! Efter 30m sĂ„ börjar det spöregna! Jag kom hem helt dyngsur med josse i bilen bakom asgarvandes. Hörde tilllochmed dem pĂ„ barerna lĂ€ngst vĂ€gen sitta och garva Ă„t mig. Men aja jag bjuder pĂ„ den! 😂





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0