Första dagen i Phuket

När jag landade så kom Sarah och Peter och hämtade upp mig på flygplatsen, så snälla! ❤️ Sen åkte vi hem och slängde direkt iväg oss till stranden 😊 så skönt att äntligen känna sanden mellan tårna igen! Och att bada för den delen! 


 Sen bar det av till Patong där jag önskade thaimat 😋 så vi fick till en thairestaurang och beställde in flera olika rätter som vi delade på, mums! Har verkligen saknat thaimat 👌 



Juste jag tog en banana shake 👌 så gott! 

På kvällen spelade vi biljard med Evelina och Tipf och sen gick vi till Grabbarna Grus där Sarah känner dem flesta av dem som jobbar. Där spårade det totalt, Dan och Dennis i baren tyckte att de skulle vara kul att supa ner Peter, vilket dem gjorde ganska ordentligt också! stod nya drinkar framför han hela tiden 🍸 Sarah skulle köra så hon tog bara en öl och skickade vidare resten som hon fick till mig, vilket självklart gjorde att jag också blev full. 😜 




Sjukt kul hade vi iaf och jag och Peter ville åka flak hem och de fick vi också! Älskar att åka flak! Så sjukt mysigt! 😄







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0