đŸŒŽâ˜€ïž

NĂ€r vi kom hem frĂ„n patong i onsdags sĂ„ va klockan strax efter tolv, eftersom jag hade varit ivĂ€g hela dagen sĂ„ va jag tvungen att plugga, vilket resulterade i att jag pluggade fram till typ kl 2 för att sedan gĂ„ upp och trĂ€na dagen efter (igĂ„r). Körde armar och bröst tills jag knappt kunde lyfta mobilen! đŸ’Ș


HĂ€r trĂ€nar vi alltid med handdukar över maskinerna👍, varför gör man inte de hemma? DĂ„ slipper man ju att alla Ă€cklar ner dem! 

Sen vart det direkt till Bimi igen 😄 vi Ă€r typ alltid dĂ€r som ni mĂ€rker 😜 göteborgarna va dĂ€r ocksĂ„ sĂ„ vi softade dĂ€r hela dagen med dem đŸ˜ŠđŸŒŽâ˜€ïž 

Mina myggsolisar ! đŸ˜ŽâœŒïž

SĂ„ gott med iskallt vatten pĂ„ stranden! đŸ˜â˜€ïž

Alladin bjöd Ă€ven pĂ„ denna fina bild 🙈






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0