Dags för avfärd - Mot Thailand!✈️☀️

I torsdags vart det full rulle (igen), det har varit mycket på sista tiden för att få ihop allt innan jag skulle iväg. 
Sa hejdå till mina fina vänner i Gävle 😢 lämnade tillbaka nycklarna till min numera gamla lägenhet och åkte hemåt 🚗 
Jag vände nästan bara när jag kom hem, kändes de som iaf, dusch, packning och skriva ut biljetten va det jag hann innan jag åkte hem till josse där mamma, Jennifer och barnen också va. 😊 En snabb middag senare så sa jag hejdå till alla och mamma körde ut mig till Arlanda. 


Efter jag tagit ett steg in på Arlanda så ropar dem ut att dem på min flight ska gå till gaten och jag hade inte ens checkat in 🙈👍 snabbt som fan checkar jag in för att sen springa bort till taxfree för att köpa med lite grejer som Sarah och Peter ville ha 👍 (och göt att titta i Victorias Secret affären) 😜 sen fort bort till gaten för att direkt gå ombord, tajming ✌️ Va garanterat sist genom alla kontroller, men jag slapp ju köa iaf! Toppen! 


Resan gick jättebra! Älskar Thai Airways❤️ Lax till middag med räkor till förrätt 👌såå gott😋 sen satt jag och smuttade på ett litet glas vin med en bit ost till! 


Juste! Så underbart att dem har USB uttag så man kan ladda mobilen och dylik! Underbart när tekniken går framåt👍






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0