Cape Sienna 🌮

Idag sĂ„ var jag och Peter pĂ„ Cape Sienna redan klockan 8 och trĂ€nade, de trodde jag aldrig skulle hĂ€nda men sjukt skönt va det! Blev lite stolt över mig sjĂ€lv faktiskt! 😌 sen Ă„kte vi hem och hĂ€mtade Sarah för att sedan Ă„ka tillbaka för att Ă€ta deras frukost, sĂ„ gott!! 😍




Jag tĂ€nkte va smart och sĂ€tta mig i skugga och plugga efter frukosten men jag Ă€r fortfarande jetlaggad sĂ„ jag hade bara sovit i sex timmar vilket gjorde att höll pĂ„ att somna nĂ€r jag vĂ€l började😮 


Men de va en bra tanke iaf! Kommer garanterat sitta dĂ€r mĂ„nga dagar sen! Men jag tog mitt pick och pack och tog en promenad hem och köpte med mig redbull pĂ„ vĂ€gen. Till min förtjusning sĂ„ kostar en redbull bara 2kr hĂ€r! 😁👏

Sarah berĂ€ttade nu precis att Redbull faktiskt kommer ifrĂ„n Thailand och att det hĂ€r Ă€r originalet ! Visste ni att originalet Ă€r utan kolsyra? 

PĂ„ vĂ€gen hem gick jag förbi en restaurang som jag alltid Ă„t frukost pĂ„ nĂ€r jag senast va hĂ€r! Varje morgon bestĂ€llde jag bananapancake med nĂ„gon av alla fruitshakes till! Mums! 

Restaurangen 👌

Promenad lĂ€ngst Kamala Beach😍

Sen vart det hem och en powernap innan jag gjorde klart iaf en inlĂ€mning! Dock sĂ„ startade en hemtentamen idag som jag kommer fĂ„ sitta hela dagen med imorgon! 😱 men men! Jag Ă€r hĂ€r för att plugga! ✌ 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0