Cabelskii

Idag följde jag och Sarah med killarna till cabelskii, de är när man åker vattenskidor eller wakeboard efter en kabel kan man väl säga. Sjukt kul är det men jag och Sarah skippade att åka idag då båda hade alldeles för mycket träningsvärk, Sarah va förkyld ich jag har överansträngt nacken när jag tränade sist 😓 men vi solade och garvade åt grabbarna. Dem som va med va Peter, Dan och Dennis. Peter hoppas jag ni förstått är Sarahs pojkvän och Dan och Dennis är två bartenders från GG. De va öven dem som söp ner Peter min första kväll här 😂 



Dan fatta grejen ganska snabbt men Dennis däremot, faceplant efter faceplant! Hahah jag dog av garv! 😂 men va tvungen att inte visa de för mycket pga att jag känner ju knappt dem! 🙊🙈

Kvällen bar av mot Cape Sienna där jag Sarah och Peter mötte upp Leila och Magnus (Sarahs syster och pappa) och åt middag. Alltid lika bra mat där! Och varje gången jag är där så njuter jag av stämningen ich miljön, älskar det!😍


Sen blev det lite biljard också! Värt att tillägga är ju att Peter aldrig vann! ✌️


Jag och Sarah hängde lite i fotöljerna med drinkar också 🍸





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0