Bangla!!

Efter stranden så åkte vi hem och gjorde oss i ordning inför kvällen. Vi hämtade upp göteborgarna på deras hotell i Kata och åkte till Buffalo Steak House i Karon 👌 älskar Buffalo! Vi har ätit där sen vi va små! Igår åt jag en minute steak 😋

Sen åkte vi förbi en bar för att spela biljard och röka vattenpipa, fast inte jag, jag drack en cider och spöade grabbarna i fyra i rad medan jag taggade inför Bangla road! ✌️


När vi kom fram till Bangla så gick vi direkt till GG eftersom Dennis som va där fyllde år🎉🎈 han såg att vi kom så han kom ut och mötte oss för att sedan fixa in oss på vippen, inte för att de är något speciellt utan betydde väl mest att vi satt bredvid dem 😊 
Jag gick bort till Dan som jobbade i baren för att beställa men han skickade tillbaka mig till och sa att jag skulle sätta mig och vänta bara. Jahapp tänkte jag och gick snällt tillbaka och så fort jag satte mig så kom dem med en vodkaflaska och mixer till oss, Tackar! 👌 sen spårade det! 🙈😂


Som tur är finns det inte fler bilder än såhär, men de jag minns är en massa drinkar och mycket dans! Underbart! Vi hann även förbi seduction innan vi drog oss hemåt 👍 


Mamma
2014-02-25 @ 07:59:37

Låter som en kul kväll, du är så fin på kortet hjärtat, puzz o kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0