Bakis söndag 😮

Jag mĂ„dde inte bra i söndags, sov till klockan tio typ vilket va endast fem timmar, sen lĂ„g jag och snoozade till klockan tvĂ„ typ. DĂ„ slĂ€ngde vi pĂ„ oss strandklĂ€derna och Ă„kte till Surin igen för att möta upp göteborgarna för deras sista dag đŸ˜Ș jag va i skuggan hela dagen med sollbrillorna pĂ„. 😎 sjukt sliten, men jag va i alla fall inte ensam om det. 
Vi fick i oss lite mat, supergott! 

Och sen piggnade alla till och det blev beachvolleyboll resten av eftermiddagen, och jag va med för en gĂ„ngs skull ocksĂ„! ✌Sjukt kul va det! 😄 

PĂ„ kvĂ€llen va alla döda igen 😞 Jagoch  Josse gick till svenska bageriet för att titta pĂ„ os finalen men de va sĂ„ smockat med mĂ€nniskor sĂ„ de gick knappt att se nĂ„got sĂ„ vi gick hem igen... Jag la mig och smĂ„pluggade lite och sen somnade vi ganska tidigt. 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0