FREDAG!☁️⚡️

Vilket innebär att det bara är två dagar tills jag åker hem! 😯😁Det åskade på morgonen men det blev bättre väder på dagen, vilket va tur då jag hade lektion med dem i Sverige igen :P Lite jobbigt om det regnar och åskar så man inte hör något :P Det blev en tre timmar lång lektion, sjukt tråkigt men men, bata drygt en månad kvar nu :) Jag laddade upp med massa vatten och melon innan så jag kunde underhålla mig själv litegrann ;P
såhär kul hade jag det ✌️ Vart tvungen att gå in ett tag eftersom det vart så varmt :P
 
På kvällen så packade jag väskorna inför Söndagsens hemresa för att sedan åka och äta middag med Evelina. Vi åt grillspet på Ricos och dem va så sjuuuukt goda!! Mums!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Lindeberg

En blogg för att minnas <3

RSS 2.0